Asystent muzealny ds. edukacji
Dyrektor Muzeum Dulag 121 ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy w Muzeum Dulag 121 Samorządowej Instytucji Kultury ul. 3 Maja 8a; 05-800 Pruszków Asystenta muzealnego ds. edukacji.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- realizacja działań edukacyjnych Muzeum
- obsługa ruchu turystycznego w Muzeum
- realizacja zadań związanych z aktualizacją oferty edukacyjnej
- przygotowanie i realizacja wydarzeń edukacyjno-muzealnych organizowanych w Muzeum
- przygotowywanie oferty czasu wolnego, kalendarza wydarzeń edukacyjnych, programów specjalnych dla określonych grup odbiorców
- współpraca z partnerami Muzeum w edukacji oraz innymi podmiotami współpracującymi z Muzeum w obszarze edukacji
- prowadzenie sprawozdawczości i dokumentacji działań edukacyjnych Muzeum
- Współpraca z MEN, szkołami, środowiskiem nauczycielskim oraz instytucjami kultury
- prace badawcze związane z historią obozu Dulag 121
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Muzeum i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, pomieszczenie pracy oraz toaleta umożliwiają poruszanie się na wózku inwalidzkim. Winda w budynku.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4h, stałym i długotrwałym wysiłkiem głosowym, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe na kierunku: historia, animacja kultury;
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy z zakresu pedagogiki
- elastyczność, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, rzetelność
Rekrutacja
Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy.
Etap pierwszy polegał będzie na przesłaniu zgłoszeń i ocenie formalnej złożonych aplikacji.
Wybrane osoby spełniające wymagania zostaną zaproszone do udziału w drugim etapie rekrutacji, który polegał będzie na rozmowie kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje;
- podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. 2014 r. poz. 1182.”
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów lub przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do dnia 11.09.2017 r. do godziny 15.00 na adres: dulag@dulag121.pl
Adres składania dokumentów
ul. 3 Maja 8 A
05-800 Pruszków
z dopiskiem na kopercie: Edukator w Muzeum Dulag 121
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 11.09.2017 r. do godziny 15.00